2. I deflettori devenu esse installati à l'entrate d'aria è à e aperture, in modo chì e particelle abrasive è di polvere durantesabbiaturavulerà versu a zona di travagliu adiacente u menu pussibule sottu à l'azzione cumbinata di l'entrata d'aria è di i deflettori, è a polvere ùn passerà micca da l'entrate d'aria. O inundazione da l'apertura.
3. U voluminu d'aria per a ventilazione duveria esse abbastanza per fà chì l'aria caricata di polvere in a stanza di pulizia sparisca subitu dopu à u travagliu di u granaghju.
4. A porta di a sala di pulizia pò esse aperta solu dopu à usabbiatural'operazione hè fermata, è u travagliu di u sistema di ventilazione pò esse fermatu solu dopu chì l'aria caricata di polvere in a stanza sia eliminata.
5. L'aria scaricata da u dispositivu di pulizia di esplosione deve esse purificata da u dispositivu di rimozione di polvere è poi scaricata in l'atmosfera. A polvere accumulata in u dispositivu di rimozione di a polvere deve esse faciule da pulisce è trasportà, è ùn hè micca permessu di causà inquinamentu in altre zone di travagliu.
6. A velocità di u ventu di ogni sezione di u sistema di ventilazione deve esse selezionata currettamente. Se a velocità di u ventu in pipeline hè troppu bassa, u materiale serà bluccatu in u pipeline per mancanza di energia sufficiente. U bloccu di u pipeline orizontale hè probabile chì sia causatu da a bassa velocità di u ventu. A velocità eccessiva di u ventu in cundutta aumenterà micca solu a resistenza di u sistema è u cunsumu d'energia, ma accelererà dinò l'usura di l'equipaggiamentu.
7. Una velocità di u ventu troppu bassa à l'entrata d'aria di a stanza di sfruttamentu in u sistema di ventilazione farà chì a polvere in a stanza di sfruttamentu sia inundata. Se a velocità di u ventu di u portu d'aspirazione hè troppu alta, l'abrasivu serà aspiratu in u canali di ventilazione o ancu in u cullettore di polvere, chì non solu aumenta u cunsumu irragionevule di l'abrasivu, ma accurtà dinò a vita di serviziu di u cullettore di polvere.
8. I deflettori devenu esse installati à l'entrata d'aria è à l'uscita di aspirazione di ustanza di sabbiaturaper impedisce a polvere da u traboccu o l'abrasivi da esse aspirati in u sistema di ventilazione.
9. Piazzate alcune valvule di cuntrollu di u voluminu d'aria nantu à i tubi di ventilazione per aghjustà u voluminu d'aria cumu necessariu per fà chì a velocità di u ventu in u sistema righjunghja un livellu raghjone.
10. L'aria caricata di polvere in u sistema di ventilazione scorre in i canali di ventilazione. Quandu si cuncepisce i canali di ventilazione, in più di a selezzione curretta di a velocità di u ventu in i canali, alcuni disegni strutturali devenu esse trattati cun cura per minimizà a quantità di aria in i canali di ventilazione. resistenza.